Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2016 12:57 - Je m'en fiche
Автор: cortana Категория: Технологии   
Прочетен: 1437 Коментари: 1 Гласове:
35

Последна промяна: 27.10.2016 17:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ВСЕ ОЩЕ СИ ТУК, НО ВЕЧЕ УСЕЩАМ ЛИПСАТА.

Стоим един до друг. Мълчим!
Дейв Джентри беше казал, че истинското приятелство говори много в миговете, когато приятелите мълчат. Защо тогава не те чувам?

Не те чувам, но за сметка на това чувам звука на сърцето ти. Оглушава ме. Като топовни залпове ехти в тишината, и всеки удар се забива в съзнанието ми и причинява пробойна в душата ми. Защо ли? Ето защо:
Туп-туп.... Припомням си как една вечер (беше по същото това време преди четири години) се прибирах от работа и ти ме придружаваше, говорейки ми по ГСМа. Не искам да си припомням как ме нападнаха тогава и колко бързо ти успя да изпратиш хора, които да ме защитят. Припомням си обаче колко бързо стопи адреналина ми с разказа си за веганците от Центурион. :) Преди по-малко от половин час ме бяха нападнали, А вече се смеех на "тъпите" ти шеги за 56те веги и.... ти, разбира се. :)
Как да не те обичам, кажи ми де? :)
Туп-туп.... Припомням си как след 24 часово дежурство, остана цяла нощ и направи това, за което на мен щяха да ми са нужни две денонощия, А ми беше нужно за следобеда на следващия ден. Благодарих ли ти тогава? О, да! След работа те заведох на крем карамел! :) Но когато повиках сервитьора, за да платя, се оказа, че в това заведение "той" (така те нарече сервитьора, кимвайки към теб) "не плаща сметки под 20 лева" (цитирах думите му). Което естествено ме развесели почти толкова, колкото обяснението ти по пътя към къщи, че "виноновни" са отново.... веганците от Центурион. :) През смях предложих на следващия ден отново да похапнем карамел.
Как да не те обичам, кажи ми де? :)
Туп-туп.... Припомням си какво направи за баба ми, която толкова обичам....
Туп-туп.... Припомням си....
Туп-туп, туп-туп....
Припомням си!
          Припомням си!
                    Припомням си!

А благодарих ли ти?
Благодарих ли ти за това, че когато те попитах дали съм ти благодарила, ти простичко ми каза: "Твоето "туп-туп" го правеше всеки път, когато си говорехме мълчейки!"

Туп-туп.... Не тръгвай, моля те!

Ще ми липсваш, разбираш ли?

Вече липсвам на себе такава,
каквато ме прави присъствието ти.

Туп-туп.... Туп-туп.... Туп-туп....

 



Гласувай:
36



Следващ постинг

1. shtaparov - Духовната близост и усещане не са за ...
07.11.2020 07:00
Духовната близост и усещане не са за подценяване
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cortana
Категория: Технологии
Прочетен: 276794
Постинги: 129
Коментари: 702
Гласове: 794
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031