Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2017 09:00 - дума дупка не прави..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 2192 Коментари: 1 Гласове:
11

Последна промяна: 18.06.2017 16:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

15. saankii - Ж ,ако изобщо имаш понятие, що е то когнитивен дисонанс..
21:35 бихме могли, да положим някаква основа на 
...Монолога, който си се активирал тук..
да възбудиш и организираш по твоя любим..
императивен начин..
Жорка, забравяш нещо мн.важно..
аз съм родена 15 г преди теб..
аз не съм се дообразовала като теб в Гугъл..
аз съм се доказала достатъчно години ..
в моя около 26г семеен живот..
доказала съм се в професията и бизнеса, който съм избрала..
тук пиша, както реша, Даа !!
аз съм Хулиганка, и винаги съм била..извън стандарта ..
и многоо отдавна не чакам да влезна в този блог , и да слушам 
до отмала ..сладки слова..
аз пиша на английски, руски и немски без грешки /случат се минимални
а, ти се опитваш, да ме апострофираш на Моя територия..
надали , ти си прочел поне 1/3 от книжките , които съм чела..
и, това че обичам готови фрази, често спестява досадно Океанословие..
признавам нямам нерви да пиша обяснително и напоително. 
това е едно от най лошите ми качества ...нетърпението, и рязкия тон..
Абсолютно си прав, НЕ бих могла да имам приятели тук, някак си
го намирам за неадекватно, фалшиво и предвзето/да спра дотук/
аз също се опитвам да бъда толерантна...доколкото успявам..
между другото и в личния живот нямам мн. приятели. зарадва ли се ?
откак съм решила, да казвам това което мисля, и да правя това ,което
смятам за правилно..Те , „приятелите “ съвсем избягаха...
Такова ми е Кредото, Жоре..
мисля, че това се вижда и с просто око в блога..
Моята перспектива за „нещата “ е обратна на повече от 98% от масата
Това е моя лично съзнателно решение, което съм избрала отдавна..

16. saankii - да завърша, че стана предълго.. а аз държа да е ясно..
21:56 поради тези причини, посочени по-горе, аз от 4 год 
директно разкривам какви са моите мисли/и не само пред теб/
не се заблуждавай..„такава съм със всеки, влязъл в контакт с мен.
просто, идва момент, опитвам се да разбера/и опростя.и др.страна..
но, най често Хората не заслужават доброто ми мнение..и търпение.
няма да посочвам примери, не се опитвай , ти да определяш мнението
на околните за мен/ няма да се променя/ ,и не си Ментор за никого..
Това е така защото,а з дебатирам тук винаги от Духовна перспектива ,
„другият синтаксис“, както му казва Кастанеда , и нямам никаква идея 
да пазя морал, възпитание, куртоазия, или някакво си меркантилно поведение


извинявай, не можах да облека поетично моя семпъл отговор
Юлия /с големи резерви 
спокойна вечер !



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - ето го посл.комент/ с Ж. спорим за...запетайките..вече 4 години/ хиихих
14.06.2017 10:22
10:20 - Ж, дала съм коментите..
в моя личен блог..
не виждам, какви грам .грешки те дразнят..
аз не съм писател, все пак, нито Поетеса..
аз съм блогер, пиша така, както и ..говоря..
ни най малко ме дразниш с тези забележки...
аз също намирам често твои грам.грешки, случва се и на най добрите..
а, много те моля, за пунктуационните пропуски, не ме разсмивай..
дори , бих желала, да ги пренебрегна, ако бе възможно..
за мен Важна e Идеята, а не запетайката, и това е в Основата
на нашия Спор от началото и до днес ..
/ виж за пълния член съм по-строга..
а там ,ти правиш грешки редовно/ не ми се споменава дори..
и, така, Идеята е важна...
хубав ден ти пожелавам..
Юлия

Постинг: Pay It Forward
Автор на постинга: dobromirdimitrov
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263562
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол